Saturday, December 29, 2012

#MaharajaLawakMega 2012 bertemakan Longhat dan Kembali ke Sekolah . Minggu Ke 7

Assalamualaikum?


   So far, para peserta maharajalawak mega 2012 ini banyak yang meningkat. Malam nih yang bertemakan Loghat dan Kembali ke sekolah.  Antara para peserta yang aku suka tengok malam nih,  Jozan kompom, Jambu , Shiro, Saywho and Boboii. Jom tengok gambar gambar peserta Maharajalawakmega 2012.

Jozan Part membetukan tudung yang paling semputt.

Boboii Part yang rambut harun tuh, baru aku perasan dia jadi safe sali . haha

Shiro , Part Si Sharul bajar sajak ka syair tuh haha

Jambu , Part Yus tuh yang lawak, Hok aloh.

Yeah , SayWho . Part perempuan yanga ku suka. comel bila jadi Dora. Hoho


  Sebenarnya semua best malam nih, tapi ada lah yng situ sini yang kurengs ya.yang part R2 best tapi bukan pilihan aku utuk malam nih. eh . hihi sebenarnya tunggu tahun depan aku mau isi borang jadi pengkritik tetap Maharajalawakmega 2013 . tunggu dan saksikan lah akan kemunculan ku disana. ahaks :D

Nampaknya betul jangkaan aku, Sabon telah terkeluar pada minggu ke 7 maharajalawakmega 2012 ini , tidak apa bah, sebab bon sudah pernah rasa jadi juara.

Nota kaki : Sana bising Situ bising. 








6 comments:

Budi bahasa budaya kita. :)

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI Assalamualaikum? Memandangkan sesetengah orang mungkin tiada tasbih ataupun malas nak bawak tasbi...

Kisah dula kala