Wednesday, January 30, 2013

Pengumuman.

salam,

emosi seketika bersama kitkat.


      Internet di rumah masih tidur mati lagi, oleh dengan itu dalam masa beberapa minggu atau bulan aku tidak dapat menjalankan tugas sebagai seorang blogger macam dulu lagi. Macam tau tau seja internet nih aku mau espiem. ini pun aku online di cyber.

     Kepada para pemenang di blog Honey Yeo yang akan direview oleh aku, harap maaf , sebab lambat sikit aku buat. kalau ada masa aku buat okengg. jangan marah marah nanti cepat tua.

     Sebenarnya banyak cerita aku mau tulis dekat blog sang pencinta ini, tapi disebabkan halangan dari orang tua encik internet aku terpaksa melewatkan penulisan tersebut.

     oleh yang demikian, aku mohan maaf kepada sesiapa yang baru kenal blog ini tapi tidak kena balas kunzungan kamu oleh aku, minta ampun betul betul .kepada yang selalu singah blog aku yang bersawang sudah nih telima kasih sayang. hoho  :D

Nota kaki : kalau ada apa apa permasalahan sila hubungi aku di pesbuk :)  shashayacob

28 comments:

  1. ehem3...patut lama tak nmpakk kat sini..hehe

    ReplyDelete
  2. Tnet akak pun ada problem sasha..
    Sabo je la byk2..hee :)

    ReplyDelete
  3. xkire kene denda jgk nih.... ahahaa xD

    ReplyDelete
  4. akak dh review shasha hari tu tau....
    heeeee sibuk erk?

    ReplyDelete
  5. Hai addik manis..internet tara ka? no problim... pelan2 kayuh ha.

    ReplyDelete
  6. bila mahu elok tu..hoho takpe2 pekse spm tu lebih penting :)

    ReplyDelete
  7. will miss u dear.. hurmmm... semoga internet rumah sis cepat sembuh...

    ReplyDelete
  8. hehehe.. emosi btul kan bila en.internet buat hal.. sabar yerr..

    ReplyDelete
  9. erkk..beberapa minggu atau bulan? lama tu..

    ReplyDelete
  10. guna masa yang ada dgn sebaiknya...;).. lepas spm sambung balik...

    ReplyDelete
  11. kalau tenet tak ada memang apa pun tak boleh buat.. hehe. sabar2.. kalau ada nanti update lah :)

    ReplyDelete
  12. xper, blog bukanlah hakmilik kekallls.,ehHHe

    ReplyDelete
  13. tidur mati? maksudnya rosak modem ka apa?

    ReplyDelete
  14. sama mcm tirah...tp now alhamdulillah dah bleh slow2 balik...hihi

    ReplyDelete
  15. sama cm tirah...tp skrng dh boleh slow2 aktif balik...hihi

    ReplyDelete
  16. Sama la kita internet kita pon tgh skit skrang . Huhu --"

    ReplyDelete
  17. salam..
    apa khabar?
    sihat x?
    hrp semuanya sihat dan bahagia selalu..

    ReplyDelete

Budi bahasa budaya kita. :)

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI Assalamualaikum? Memandangkan sesetengah orang mungkin tiada tasbih ataupun malas nak bawak tasbi...

Kisah dula kala