Sunday, March 23, 2014

Fynn Jamal on adoption and how Malaysia helped save her baby





Mula mula aku kenal Fynn Jamal nih , waktu dia masuk "Keynote " ka tidak silap aku. lagu dia yang aku suka,  150 Juta . And baru baru nih aku ada dengar lagu Arjuna Beta, i'm totally in love with this song, dan baru aku tahu, itu lagu dia, hahahahaha what so kuno lah aku nih, And you know what, lagu nih dia buat khas untuk anak angkat dia .
So , di sebabkan lama gila gila aku tidak men search kan nama dia di youtube, so aku search lah and ternampak lah pulak video yang ini "Fynn Jamal on adoption and how Malaysia helped save her baby " .I'm so proud of you lah Fynn Jamal Pluss Respect satuu. Jom dengar sikit video nih :)

Juna, Fynn jamal


"Who are we to blame anyone about everything? Things happened for a reason..." 
-Fynn Jamal. 

Cr: Fynn Jamal Insta :')

19 comments:

  1. Assalam..

    Bunda singgah pagi...bunda tak pernah kenal pun penyanyi ni..
    Lepas ni bolehlah buka youtube...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum sha, akak follow ig kokping ni.. suka tengok aksi juna. hehee selamat pagi, singgah sambil menabung sini ~~~

    ReplyDelete
  3. salam. pernah jugak dengar nama dia hihi

    ReplyDelete
  4. KNanie suka 2-2 lagu ni... tapi tak kenal pun penyanyi... hehe

    ReplyDelete
  5. arjuna beta. nanti ada ank abg letak nama arjuna guwa la. cm WIN je. :D

    ReplyDelete
  6. pernah baca cerita tntag fyn jamal ni dulu2 !

    ReplyDelete
  7. x kenal penyanyi ni..tp tajuk lagu tu tahu

    ReplyDelete
  8. seriusly memang suka dgn karya2 fen jamal ni..puitis..deap meaning..tambah lagu arjuna.. so sweet. digi n colgate :P

    ReplyDelete
  9. dia mungkin bengis seperti singa,tapi dia nangis tonton cerita Korea..hehe..my favourite song kot dulu2.


    ReplyDelete
  10. takleh plak tengo video ni kat opis... kes apa ni?

    ReplyDelete
  11. Akak dlu pun xknl...skng bru knl...hahaha

    ReplyDelete
  12. fyn jamal comel dengan cara dia tersendiri, ayat ayat dia pun mendalam, boleh buat kata2 perangsang hidup, heheh

    ReplyDelete
  13. yaaa im agree with her. 'Things happened for a reason..' :)

    ReplyDelete
  14. sy kenal fynn jamal sbb buku puisi tepi jalan . best! =)

    ReplyDelete
  15. Biasa dgr nama tp x prnh dgr dia nyanyi.

    ReplyDelete
  16. suka stalk ig dia. tgk juna yg comel tu :)

    ReplyDelete
  17. oo bru tau siapa fynn jamal.. hahaa

    ReplyDelete

Budi bahasa budaya kita. :)

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI

CARA MENGHITUNG ZIKIR DENGAN JARI Assalamualaikum? Memandangkan sesetengah orang mungkin tiada tasbih ataupun malas nak bawak tasbi...

Kisah dula kala